Garancia
Normál Garancia
- Ha a tonerben, vagy patronban a festék legalább fele megmaradt, mikor az meghibásodott, azt jogosnak ítélt garancia esetén azonnal kicseréljük.
- Ha a tonerben, vagy patronban a festéknek kevesebb, mint a fele maradt meg, mikor az meghibásodott, jogosnak ítélt garancia esetén, vásárlási utalvány formájában a vételárból visszafizetünk annyi százalékot, amennyi a festékből megmaradt.
Sürgősségi Garancia
Ezt a különleges garanciát azoknak ajánljuk, akiknek gyors szolgáltatásra, a lehető leghamarabb elérhető nyomtatási lehetőségre van szüksége.
Aki igénybe veszi Sürgősségi Garanciánkat, akár már másnapra kézhez kaphatja az új tonert vagy tintapatront.
Ezt a garanciát külön, írásban kell kérni, mivel ehhez hozzá tartozik, a meghibásodott helyett egy új termék megvásárlása. Az új terméket mikor kiviszi a futár, a régit átveszi és elhozza hozzánk, mi pedig megvizsgáltatjuk.
Jogosnak ítélt garanciális igény esetén:
- Ha a tonerben, vagy patronban a festék legalább fele megmaradt, mikor az meghibásodott, kérésétől függően kicseréljük egy újra, vagy az árát visszafizetjük 14 napon belül banki átutalással, vagy az ár 110%-át kifizetjük vásárlási utalványként.
- Ha a tonerben, vagy patronban a festéknek kevesebb, mint a fele maradt meg, mikor az meghibásodott, banki átutalás formájában a vételárból visszafizetünk annyi százalékot, amennyi a festékből megmaradt, vagy vásárlási utalványként ennek 110%-át kapja meg.
Amennyiben a garanciát nem tudjuk érvényesíteni - a termék nem rendeltetésszerű használatából kifolyólag történt a meghibásodás-, a helyette megvásárolt termékre a normál üzletmenetben vásároltakkal megegyező szabályok vonatkoznak.
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a Retinta Kft. biztosítja Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!
A tonerek, festékpatronok töltöttségi szintje mérvadó a garancia tekintetében.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A garanciális problémával cégünknek visszaküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
A Retinta Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.