Termékek Menü

Vásárlási feltételek

 

Néhány szó a szállításról

A Retinta termékek szállítása ingyenes.

Webáruházunkban kétféle szállítási lehetőség közül választhat: 

1. Futárszolgálat

Csomagjaink szállításáról a GLS futárszolgálat gondoskodik. A munkanapokon történő, 15:00 óráig beérkező rendelések szállítási ideje általában 1 munkanap, ám ritkán előfordul, hogy a kiválasztott termék éppen nincs raktáron. Ebben az esetben is legkésőbb a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül útnak indítjuk a csomagot.

A csomagok követéséről a GLS Flexdelivery Service szolgáltatásának köszönhetően könnyen tájékozódhat, illetve a kézbesítés is rugalmasan valósul meg. 

Amennyiben ezt a szállítási módot választja, Ön minden esetben

  • értesítést kap a szállításról
  • elérheti a futárt, aki a csomagját szállítja 
  • előre tudni fogja, melyik időszakban érkezik a futár
  • online is módosíthatja a kézbesítési lehetőségeket 
  • kiválaszthatja az átvétel pontos helyét
  • kérhet másik szállítási napot

2. GLS Csomagpont

Termékeinket akár személyesen is átveheti az országszerte működő GLS Csomagpont hálózaton keresztül. A kiszállítás ezen átvételi mód esetén Budapesten és Vidéken 1 munkanap, ritkán azonban előfordul, hogy a megrendelt termék éppen nincs raktáron. Ebben az esetben a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül történik a kiszállítás.

 

Fizetési feltételek

A Webáruházban történő vásárláshoz többféle fizetési módot biztosítunk:

  • készpénzes fizetés (utánvét) futárszolgálattal és Pick Pack Ponton történő szállítás esetén
  • bakkártyás fizetés (utánvét) a legtöbb  Pick Pack Ponton elérhető
  • előre fizetés utalással 
  • Fizet.es rendszeren keresztül VISA vagy MasterCard bankkártyával

 

Garancia

A tonerek is gépek. Néha meghibásodnak...

Minden termékünkre a Magyarországon érvényes jótállási és garanciális szabályok vonatkoznak, így a Retinta tonerekre minimum 12 hónap jótállást vállalunk.

Nem kell aggódnia, ha terméke meghibásodott, ugyanis a Retinta tonerekre az említett 12 hónapos jótállás mellett egy többlépcsős garanciastruktúra vonatkozik, hogy a probléma elhárítása a lehető leggyorsabban és legkényelmesebben történjen. 

 

Jogos garanciális igény esetén az alábbi lehetőségek merülnek fel: 

  • ha a tonerben vagy patronban a festék legalább fele megmaradt, amikor az meghibásodott, azt azonnal kicseréljük
  • ha a tonerben vagy patronban a festéknek kevesebb mint a fele maradt meg, amikor az meghibásodott, vásárlási utalvány formájában a vételárból visszafizetünk annyi százalékot, amennyi a festékből megmaradt

Amennyiben egyértelműen megállapítható, hogy a toner meghibásodása a vásárlást követő 72 órán belül, rendeltetésszerű használat közben történt, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. 


Hivatalos magyarországi garancia 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk. A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre 

minimum 12 hónap jótállást vállalunk. 

Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A garancia tekintetében a tonerek töltöttségi szintje a mérvadó.

Az észlelt meghibásodásokat a webáruház elérhetőségein lehet bejelenteni.

Amennyiben nem tudjuk egyértelműen megállapítani, hogy a meghibásodás rendeltetésszerű használat közben történt, akkor webáruházunk csak a hivatalos szerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, természetesen vállaljuk a termék azonnali cseréjét.

 

Fontos tudni!

A jótállási igény a következő iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • a nyugta vagy számla egy példánya
  • a termékhez gyárilag mellékelt gyári garanciajegy

A fenti iratok hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 24 óra alatt van, de a szerviz fenntartja a jogot arra, hogy ez indokolt esetben ennél akár hosszabb időt is igénybe vehet.

 

További információk

A fenti garanciális feltételeket és konstrukciókat tartalmazó összefoglaló tájékoztatót minden rendelést visszaigazoló e-mailben elküldjük Önnek.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. A Retinta Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.

Amennyiben a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor webáruházunk természetesen utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nem áll módunkban megtéríteni.

Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt érdeklődjön a webáruházunk elérhetőségein.

 

Ügyfélszolgálat 

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére, amennyiben bármilyen kérdése van a fenti információkkal kapcsolatban, vagy bővebb tájékoztatást szeretne kérni termékeinkről. Kérdéseit az alábbi elérhetőségeinken várjuk:

e-mail: info@retinta.hu
Telefonszám: 06 1 44 33 194 munkanapokon: 9:00 - 17:00 (normál díjszabással hívható) 
Postacím: 1211 Budapest, Központi út 1-15.