Vásárlási feltételek
Néhány szó a szállításról
A Retinta termékek szállítása ingyenes.
Webáruházunkban kétféle szállítási lehetőség közül választhat:
1. Futárszolgálat
Csomagjaink szállításáról a GLS futárszolgálat gondoskodik. A munkanapokon történő, 15:00 óráig beérkező rendelések szállítási ideje általában 1 munkanap, ám ritkán előfordul, hogy a kiválasztott termék éppen nincs raktáron. Ebben az esetben is legkésőbb a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül útnak indítjuk a csomagot.
A csomagok követéséről a GLS Flexdelivery Service szolgáltatásának köszönhetően könnyen tájékozódhat, illetve a kézbesítés is rugalmasan valósul meg.
Amennyiben ezt a szállítási módot választja, Ön minden esetben
- értesítést kap a szállításról
- elérheti a futárt, aki a csomagját szállítja
- előre tudni fogja, melyik időszakban érkezik a futár
- online is módosíthatja a kézbesítési lehetőségeket
- kiválaszthatja az átvétel pontos helyét
- kérhet másik szállítási napot
2. GLS Csomagpont
Termékeinket akár személyesen is átveheti az országszerte működő GLS Csomagpont hálózaton keresztül. A kiszállítás ezen átvételi mód esetén Budapesten és Vidéken 1 munkanap, ritkán azonban előfordul, hogy a megrendelt termék éppen nincs raktáron. Ebben az esetben a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül történik a kiszállítás.
Fizetési feltételek
A Webáruházban történő vásárláshoz többféle fizetési módot biztosítunk:
- készpénzes fizetés (utánvét) futárszolgálattal és Pick Pack Ponton történő szállítás esetén
- bakkártyás fizetés (utánvét) a legtöbb Pick Pack Ponton elérhető
- előre fizetés utalással
- Fizet.es rendszeren keresztül VISA vagy MasterCard bankkártyával
Garancia
A tonerek is gépek. Néha meghibásodnak...
Minden termékünkre a Magyarországon érvényes jótállási és garanciális szabályok vonatkoznak, így a Retinta tonerekre minimum 12 hónap jótállást vállalunk.
Nem kell aggódnia, ha terméke meghibásodott, ugyanis a Retinta tonerekre az említett 12 hónapos jótállás mellett egy többlépcsős garanciastruktúra vonatkozik, hogy a probléma elhárítása a lehető leggyorsabban és legkényelmesebben történjen.
Jogos garanciális igény esetén az alábbi lehetőségek merülnek fel:
- ha a tonerben vagy patronban a festék legalább fele megmaradt, amikor az meghibásodott, azt azonnal kicseréljük
- ha a tonerben vagy patronban a festéknek kevesebb mint a fele maradt meg, amikor az meghibásodott, vásárlási utalvány formájában a vételárból visszafizetünk annyi százalékot, amennyi a festékből megmaradt
Amennyiben egyértelműen megállapítható, hogy a toner meghibásodása a vásárlást követő 72 órán belül, rendeltetésszerű használat közben történt, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Hivatalos magyarországi garancia
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk. A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre
minimum 12 hónap jótállást vállalunk.
Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A garancia tekintetében a tonerek töltöttségi szintje a mérvadó.
Az észlelt meghibásodásokat a webáruház elérhetőségein lehet bejelenteni.
Amennyiben nem tudjuk egyértelműen megállapítani, hogy a meghibásodás rendeltetésszerű használat közben történt, akkor webáruházunk csak a hivatalos szerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, természetesen vállaljuk a termék azonnali cseréjét.
Fontos tudni!
A jótállási igény a következő iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- a nyugta vagy számla egy példánya
- a termékhez gyárilag mellékelt gyári garanciajegy
A fenti iratok hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 24 óra alatt van, de a szerviz fenntartja a jogot arra, hogy ez indokolt esetben ennél akár hosszabb időt is igénybe vehet.
További információk
A fenti garanciális feltételeket és konstrukciókat tartalmazó összefoglaló tájékoztatót minden rendelést visszaigazoló e-mailben elküldjük Önnek.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. A Retinta Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.
Amennyiben a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor webáruházunk természetesen utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nem áll módunkban megtéríteni.
Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt érdeklődjön a webáruházunk elérhetőségein.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére, amennyiben bármilyen kérdése van a fenti információkkal kapcsolatban, vagy bővebb tájékoztatást szeretne kérni termékeinkről. Kérdéseit az alábbi elérhetőségeinken várjuk:
e-mail: info@retinta.hu
Telefonszám: 06 1 44 33 194 munkanapokon: 9:00 - 17:00 (normál díjszabással hívható)
Postacím: 1211 Budapest, Központi út 1-15.